Вестник по педагогике и психологии Южной Сибири
Электронный научный журнал
Второй блог

Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру

html clocks информер часов на сайт

конференции

Группа  в facebook.com

Научные конференции Южной Сибири

План конференций журнала на 2014 год

 Отчет о конференции

Новый ресурс для online-конференций

Наши книги

Пункт My-shop.ru в  Абакане
Регистрация



 


ἔφορος (наблюдатели)
European Guality

тИЦ

 

Счетчик PR-CY.RankПроверка ТИЦСчетчик тИЦ и PR тИЦ и PR сайта bulletinpp.esrae.ruТраст bulletinpp.esrae.ruЯндекс цитирования Protected by Copyscape Web Plagiarism Check

Головной сайт

Вестник по педагогике и психологии Южной Сибири

Электронный научный журнал с порталом международных научно-практических конференций: «PEM: Psychology. Educology. Medicine» • ISSN 2303-9744 • scientific e-journal • Основан 22 января 2012

Язык

Каталоги


Педагогические науки
PEDAGOGICAL REFLECTION AND NEW DIMENSIONS OF CHILD-PARENT RELATIONSHIPS (Specifics of working with an incomplete family)
Dermendzheva S. Hr. 1, Dyankova G. Hr. 2

1. „St. Cyril and St. Methodius“ - University Veliko Turnovo - brandch of Vratza
2. SWU „Neofit Rilski“ - Blagoevgrad

Abstract:

This paper analyzes the readiness of the Bulgarian educational system to respond adequately to the transformations in the family institution. Determines necessity of professional reflection of the teaching staff and relevant specific competences (for inclusion, support and prevention), beneficial interaction with children and parents from incomplete families. The paper suggests a technical model that unfies sertain regulatory procedures, pedagogical reflection and adequacy levels of pedagogical interaction with incomplete families.

Keywords: pedagogical interaction, incomplete family, inclusive education, pedagogical reflection

Сайт работает на RAE Editorial System
статистика
Besucherzahler Pretty single Russian women and Ukrainian girls
счетчик посещений
free counters